.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
کشف ۷۵ پرونده تصادف ساختگی در مازندران
مدیر کل پزشکی قانونی مازندران از کشف ۷۵ پرونده تصادف ساختگی در استان خبر داد.

به گزارش شمال نیوز، دکتر علی عباسی مدیر کل پزشکی قانونی مازندران گفت: با انجام کارشناسی‌های تخصصی توسط همکاران ۷۵ پرونده تصادف ساختگی از ابتدای امسال تا پایان مهر کشف و به مراجع قضایی اعلام شد.

او با بیان اینکه از این موارد ۶۰ مرد و ما بقی زن هستند، گفت: موضوع تصادفات ساختگی علاوه بر اینکه یک آسیب اجتماعی است که فرد بصورت عمدی به جسم و روان خود آسیب وارد می‌کند و یا عده‌ای در قالب پیمانکاران تصادفات ساختگی موجبات آسیب عمدی به افراد می‌شوند.

عباسی گفت: یکی از راه‌های سوء استفاده این افراد از شرکت‌های بیمه‌ای است که با افزایش چشمگیر مبالغ دریافتی دیه، افراد سودجو به دنبال سوء استفاده از بیمه‌ها و بیت المال هستند.

او گفت: بیشترین تصادفات ساختگی در شهریور با ۲۲ مورد و کمترین آن مربوط به خرداد ماه با ۵ مورد گزارش شده است.

مدیرکل پزشکی قانونی استان با بیان اینکه تصادفات ساختگی با هوشیاری و دقت کارشناسان پزشکی قانونی قابل تشخیص است، گفت: این موضوع با بخش قضایی مطرح و به صورت جدی پیگیری‌های لازم به عمل خواهدآمد.

عضو شورای قضایی استان در خصوص جلوگیری جعل گواهی، گفت: به دلیل راه اندازی سیستم CMS قضایی (سیستم ارتباط الکترونیکی با مجموعه قضایی) گواهی کاغذی حذف و مراتب به صورت الکترونیکی نیز ارسال می‌شود تا از جعل جلوگیری شود.

 

 

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.069 seconds.